💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Hjälp !

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja, nu är det så att jag tröttnat på rouge och köpte en mage (hade spelat rouge i 2år) då är det så att säljaren av magen var lite "snabb" så han berätta nästan inget , han är hedlig så jag antar att han inte vill sno accet men jag vill bara vara på det säkra sidan kan någon säga hur man byter SQ och E-mail på accet ?

Ni som bara tänkt säga "Det är olagligt att köpa gubber" tycker jag inte kan svara. :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Gå in på Account Magnement, där kan man göra det.

Nivå 0 · Nykomling

www. wow-europe . com logga in och byt allt :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Jag vet det >_> men är man byter email så måste man godkänna från den andra emailen man hadde !

Nivå 0 · Nykomling

Okej, då är det ett problem..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

som ni ska svara på

som det inte finns något svar på?

Nivå 0 · Nykomling

SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad.

7 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9
↗ till inlägget

SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad.

Vad måste jag svara rätt på då ?
Nivå 0 · Nykomling

Du, När man kan köper skaj man ta reda på sånt :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Du, det finns ett ordspråk: tänk innan du talar...
↗ till inlägget

Tänk innan du köper. (:

Senast ändrad:

9 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

men ffs sluta gå off topic

Nivå 0 · Nykomling

Problemet är, har han inte sagt sin e-mail så kommer han alltid kunna hacka tillbaks men,

1 : Mejlade ni inte innan ni bytte figurer?

2 : Gav inte du han din mailadress heller kan du göra samma sak tillbaks.

10 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

Jag har hans email.

Nivå 0 · Nykomling

gå till www.wow-europe.com och byta emailen till din egen så kan han inte hacka dig.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

gå till www.wow-europe.com och byta emailen till din egen så kan han inte hacka dig.

Men åh, har du ens läst vad det står, när jag gör det så står det att ett mail har skickats till min gammla email och att jag ska aktivera ngt därifrån.

Det som Karha sa låter intressant kan någon ge mig mer info ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in