jag ska göra en KH film men hur f*n kan man koppla Ps2:t till datorn?? orkar inte filma på tven :P tacksam för svar
Kh
hur ska den filmen vara? :) (j har ett band med inspelningar som ja gjort på mitt ps2, ja har spelat in typ alla bossar i kh2 nu xD)
jag vet inte. tror jag ska ta sep matchen i ettan till att börja me. sen kanske typ Xaladin i 2:an....vet inte än :P nått tips?
så du har spelat in sepy matchen från kh1? va e ditt rekord på honom? mitt e på 2:29 =D
Men du kanske borde ta lite som "story stil", först kh1 bossar i den ordningen man möter dom, sen desamma me kh2 bossarna... kanske?
fast de blit ju en jäva lång.... lr kan nog dela upp de i olika filmer... de gör jag nog =) asså jag har inte spelat in han än. mitt är typ 4min
min totala inspelning på allt med kh2 e ca 4 timmar, så ja skulle då dela upp allt(om ja gjort en egen) till 4-8 filmer. Du får välja själv, men de e nog enklast att göra halvtimmes filmer ändå.
men vemfan orkar kolla på en film i en halvtimme??? :P jag skulle inte ha gjort de i lr fall
ja kollade på mitt 4 timmars arbete nån gång i april... ;:
:o okej normalt :P
men hur filmade du?
asså, ja har inte inspelningarna på datan än, ja tittade på bandet ja spelat in me men ja ska spela in me min digital kamera ;)
kk, får nog göra så me
hade kunnat filma den sen länge och sätta ut på youtube men ja har inte orkat ;:
men jag tror typ jag ska lägga ut min på Youtube sen....ja de ska ja nog
först tänkte ja bara bossarna för sig, men din film har fått mig på andra tankar... :P