💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Pokemon Ligan Hjälp Snälla:(

11 svar · startad

hej jag har ett spel på gameboy som heter pokemon röd och jag har nästan klarat det det är bara det att jag inte klarar pokemon ligan vad ska jag göra snälla hjälp

:evil: :evil: :cry: :(

Nivå 3 · Lärling

Träna dina pokemon till lvl70 eller där omkring + ha många olika och en massa high potions sen borde det inte vara några problem^^

Nivå 2 · Novis

lvla 6-7 stk till lvl 65+ lär dom bra attacker o ha revives och full restores :P Sen borde du klara dig

Nivå 5 · Fuskare

Ett tips att levla. Ha en pokémon med surf och en med fly. Du pratar med snubben i viridan city som säger något med "i have my cofee now and feel great" så tar du nej där sen när han du pratat färdigt flyger du ner till cinnabar island. Nu så ska du se till att ha ett rare candy på sjätte plats i item listan. Så tar du och surfar upp och ner på öns högra kant tills du möter en konstig pokémon är jätte konstig. Du dänger den och sen så har du några hundra rare candys. Fånga inte pokémonen kan försötra ditt spel då.

Nivå 13 · Mästerfuskare

rare candys är inget bra. pkmn blir mycket svagare än om man tränar upp dom själv.

beror på om dem har maxat EV

Nivå 13 · Mästerfuskare

nej. pkmn:en blir ändå sämre. jag hatar rare candy. jag säljer dom alltid och köper fullrestore istället.

10 May 2007

nej du har fel, kolla serebii.net

Nivå 3 · Lärling

rare candy ger sama effekt som att träna sin pokem till ett högre level

11 May 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare

nej statsen samt hp:en stiger betydligt saktare.

13 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Hpn stiger bara med 1 när man andvänder Rare Candys.

När man levlar som vanligt så går Hpn upp med 3.

Nivå 13 · Mästerfuskare

mew och mewtwo kan få 5hp/lvl. om man inte använder rare candy.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in