💬
Logga in
Fuska.se

Går Det Att Använda En Imoporterad Usb Connector?

7 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Läs rubriken. Kollade nämligen in lite import sidor och såg att skulle bli mycket billigare att importera en USB connector än att köpa en här i sverige.

15 May 2007
Nivå 4 · Lärling

Ja det borde funka. Eftersom du ansluter den till datorn. Så jag tror nå att det funkar. Men jag är inte hel säker men jag är säker till 80% att det komma att funka. Jag skulle ha köpte det.

Nivå 0 · Nykomling

Eftersom USB-standard är den samma över hela världen så ÄR det inga probelms. Det där med priset är ju relativt. Är inte säkert att det blir så mycket billigare att köpa i utland. På USB så har du +5V likspänning, så att säga jag har ett USB minne som laddas på mini-usb antingen via dator eller via en extrern laddare som egentligen var avsedd till en Motorolamobil. Funkar hur bra som helst.

Nivå 5 · Fuskare

Funkar prima med importerad. Min kompis har det och har aldrig haft problem med att köra mot honom Wi-Fi. :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

ok då får det bli en importering och spara en hundra lapp. Någon som vet vad frakten fårn kanada skulle kunna kosta.

har ingen aning, men jag gissar på 20-80 kr

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

det är det ju absolut värt det.

16 May 2007
Nivå 5 · Fuskare

skulle tro lite mer... 80-120 kanske men jag vet inte, går väl att hitta nånstans på nätet

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in