kikon Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 hej är det någon som vet när super smash brawl komer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Det finns ju inget relese än,men jag tror att det släpps första halvåret. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) Om 5 dagar så öppnar den officiella sidan för SSBB, som finns här Smashbros.com Då kanske vi får veta release datumet. Den har funnits länge, men dem ska uppdatera den, och förhoppningsvis så får vi se mer karaktärer och annan info om spelet. Redigerat 17 Maj 2007 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Nej det vet jag faktiskt inte... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jag tror att det släpps nån gång i sommar (inte helt säker) Det står så på CDwow.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Det släpps väl i sommar elr i höst. Det finns många mer karaktärer som: Snake,Pit och mm´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag har hört att det kommer bli någon gång i höst. Det kommer definitivt inte att bli innan typ september. Jag tror snarare på nån gång i november/december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.