↗ till inläggetJag gillar den.↗ till inläggetJag tycker den är skitful.Mmm. Vet inte varför men jag tycker magnezone är rätt cool :D
Pokémons Utvecklings Lvl.
Tycker Magnezone är s#it cool :cool: .
Finns det nån sån här tråd men med D/P pokemons :huh:
japp det finns det
ok tack men vad heter den :huh:
Jag vill säga en sak om din Guide.
"Vilka pokémon som inte kan utveklas"
Snorlax (Men vad ser jag)
Då säger jag.
Snorlax har en nergradering och det är den hungrige Muchlax.
Detta är ju R/S/E/FR/LG tråd. Då har inte snorlax någon utveckling.
opps men jag hadde för mig att muchlax fanns med på rube och saphire
Sk*t bra guide!!!!!!!!!!!!!!! :thanks:
Ok...
.
väldigt bra. fast skulle ver bättre om du också fick med pearl och diamond version. :)
hur får man togepi på leafe green att utveklas och hur får man happines ?
↗ till inläggetDet är en sak jag ofta säger: Läs första inlägget före du postar.hur får man togepi på leafe green att utveklas och hur får man happines ?
Den här gången stod det i andra inlägget, men ändå... http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1082601
Hur lång tid tog det för dig att skriva de där?
Eller kopierade du den!
↗ till inläggetDet är tyvärr fel. Wurmple utvecklas till Silcoon om den har ett personlighetsvärde mellan 0 och 4. Om värdet är mellan 5-9 så blir den en Cascoon.
Eftersom det krävs lite avancerade formler för att räkna ut en pkmns personlighetsvärde så är det nog enklast att bara fånga ett par Wurmples och träna dem tills man får rätt pkmn, då de behöver väldigt lite exp för nå rätt level att utvecklas.
[Edit] Jag tog mig friheten att ta bort alla meningslösa inlägg. Har ni inget som tillför ämnet, skriv inte alls! x_x
Snacka om att du håller koll!
Så där ska en moderator vara! :D
TILLBAKA TILL ÄMNET:
Super bra guide!
↗ till inläggetHan kopierade det säkert och sen la han på dom där tecknena så att man skulle veta vilket spel dom kom ifrån.Hur lång tid tog det för dig att skriva de där?Eller kopierade du den!