Floud Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 (redigerat) Jag är rätt bra på runescape jag är i lvl42 och jag undrar om nån vill följa med mej till wildness. om ni vill adda mej så heter jag slayerskugan :medieval: skriv gärna vad ni heter och lvl på runescape. PS. jag brukar va i värd 117. PSS. jag gillar wildy bäst. Redigerat 21 Maj 2007 av Floud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Jag är rätt bra på runescape jag är i lvl42 och jag undrar om nån vill följa med mej till wildness. om ni vill adda mej så heter jag slayerskugan :medieval: skriv gärna vad ni heter och lvl på runescape. PS. jag brukar va i värd 117. PSS. jag gillar wildy bäst. Om du ska ut och pka kommer du nog bli ägd bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emlan Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 ok jag kan va med är i 49 så jag blir nog inte ägd :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 jag koomer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg