Bubba Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Hej! Undrar om någon vet hur man får tag på mitten stjärnan (star coin) på bana 7-5. Det är den som är inbyggd.. Vore tacksam för ett svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 minns inte riktigt hur man ska gjö, men man ska ta jättesvampen och sen putta på röret så kan man ta den :D tror jag :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubba Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 minns inte riktigt hur man ska gjö, men man ska ta jättesvampen och sen putta på röret så kan man ta den :D tror jag :| humm..nopp gick inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Jag tror så här... Du ska ha en minisvamp (eller vara mini-Mario) när du ser en liten rör gå in den (du ska vara mini-Mario för att gå in i röret). Gå lite grann till höger så ser du en ?-blockså kommer det en Megasvamp. Gå till vänster och putta röret precis som NintendoDS sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Skulle du kunna ta ett kort med en kamera och lägga in så att mans er hur stället ser ut jag kommer inte ihåg det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Jag? Vet inte, för att vet inte hur lägger in bilden till datorn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg