Nej, jag får inte stryk i skolan, jag gav en stryk förra månaden i skolan =/.
Har Ni Blivit Slagna I Skolan?
↗ till inläggetuh jäkla 10-åringar, lär er stava jäkla småungar, aa gå till mamma och böla! ni ska bort, sätt åldersgräns på 13 år för f*n
HAHA säger killen som är 13 (undrar varför just 13 :P).
Back to topic nej jag har inte blivit slagen (eller inte ordentligt något slag då och då me inget alvarligt) och så lite fotbolls skador förståss (is skolan). Men nej inte så att ajg har blivit ner slagen någonsin
Soad_token
Nej, det har jag inte.
↗ till inläggetHahaha, basebollträd :D Hahaha!Jag har slått lite på skoj men om läraren ser det så får hon damp på mig och säger att "om någon ser det där och tror att det är på riktigt, då kommer han/hon som ser det att ta ett basebollträd och slå ut tänderna på dig".
Jag blev slagen när jag gick i 4-5, men nu vågar ingen vara kaxig mot mig.
Bara så att du vet, det heter Basebollträ! inte träd!
To the Topic:
Jo en gång, jag hade typ snubblat i skogen och blev brun om baken (det var blött ute) Och då kom det några j*vlar och retade mig om att jag hade skitit på mej <_<
Tillslut blev jag så förbannad att jag började sparka på dom och då började en av dom att slå tilbaka och så slogs vi lite grann tills han blev så j*vla feg och drog mitt hör ner mot marken (det gör svin ont om man har långt hår, som jag har)
Sen orka jag inte med honom och gick därifrån..
Japp, har blivit slagen. Eller slagen och slagen.. Har aldrig blivit ''riktigt'' slagen. Men det är oftast sånt som inträffar i slagsmål. Är inte precis någon bråkstake, ifall någon får för sig det. Det är sällan jag hamnar i slagsmål men det är något som kan hända alla samt att det inte alltid finns möjlighet att diskutera saker och ting med alla personer, och då det väl händer är det bara att slå eller bli slagen.
Slagsmål är inget att rekommendera även om många fjortispojkar/flickor i denna tråd anser, på något fenomenalt och extremt sjukt sätt, att det är intellektuellt och coolt att slå ner andra människor.
''Alla har respekt för mig eftersom jag slår ner dem annars.'' Folk som slåss får oftast ingen respekt alls av sina medmänniskor även om de inte säger något. Man anses uppenbarligen rätt så osmart däremot. Det är inte fel att slåss vid alla lägen men man måste använda sitt förnuft. Det går oftast att pressa personer psykiskt i konflikter så att de senare mår dåligt av det. Säger det av egen erfarenhet. Respekt är att vara respekterad. Slår jag ner tre personer blir de förmodligen rädda för mig, men de respekterar mig knappst för det.
Tja min polare från en annan klass brukar "lekslå" med mej T_T dock slår han rätt hårt, men inegn i min klass vågar röra mej, kanske för att jag är 1.87 mystisk tyst snubbe som oböand ser ut som om ja skulle kunna mörda den som kmr närmare än 2m oO men ja venne^^
Huh.
Som sagt. Har varit i många bråk.
Blir jag slagen eller retad, ger jag tillbaka.
Hmf. En kille, en mobbare lägger all skit på mig. Jag är en av dom klenaste i klassen. Snubben tycker "det är coolt" att bråka. Har är en av dom starkaste i klassen och är skitlång. Mitt vanligaste ord till han är "Näsa" eller "Fläskkotlett". Då för han anfall. Det är det att jag vågar göra sånna saker mot folk som är starkare än mig som gör att inte bråkar med mig.
Iaf.
Har blivit slagen.
↗ till inläggetHuh.
Som sagt. Har varit i många bråk.
Blir jag slagen eller retad, ger jag tillbaka.
Hmf. En kille, en mobbare lägger all skit på mig. Jag är en av dom klenaste i klassen. Snubben tycker "det är coolt" att bråka. Har är en av dom starkaste i klassen och är skitlång. Mitt vanligaste ord till han är "Näsa" eller "Fläskkotlett". Då för han anfall. Det är det att jag vågar göra sånna saker mot folk som är starkare än mig som gör att inte bråkar med mig.
Iaf.
Har blivit slagen.
Du e min idol, du e så j*vla cool med alla dina slagsmål.
jag blir slagen av tre stora starka killar i min klass fröken och mamma och pappa gör ingenting åt det :( :angry:
ingen vågar slå mej heller.... för då........ eller skit samma.....
↗ till inläggetJag vågar... Vi ses på måndag ;)ingen vågar slå mej heller.... för då........ eller skit samma.....
Inte på allvar.
Slår nån mig slår jag tillbaka.Ren matematik.
Ja flera gånger!
Och kommer bli det snart också...
läs här: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=100351
:angry: :angry: :angry: Jo det är en på vår klass han är jätte stor och stark jämfört med alla andra. Han slår alla i snoppen om han ser någon sådär bara.
↗ till inläggetEn kille slog mig på armen. Var väl rätt av honom eftersom att jag sköt en penna i hans öga. ( Tror att han är blind i dagens läge)hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: Men sen började han lipa för att han hade ont i fötterna :P
Klart man har blivit slagen. Det brukar vara då och då man blir slagen men bara på skoj oftast.
Nyligen så var det en tjej i min klass som slog mig. Vi var i träslöjden och jag stod brivid en kille och höll på prata med honom och några anndra sammtidigt höll på att slipa ett ben till min pall när hon kommer fram till killen brevid mig och höll på små stötta för att få komma hem till honom (bara för att hans pappa e känd och hon vill bli i hop med honom ihop om att få vara med i en film). För att jag inte skulle kunna anndas in all sågspån eller få det i ögonen så hade jag min sjall över mitt ansikte. Efter 5 min så säger killen till henne att det ser ut som om hon har mjäll för att hon varit för nära mig och då blir hon skit arg på mig (fasten det är hennes fel). Jag brukar inte slås tillbaka men efter 10 slag på beltet med siktet mot skrevet så säger mitt sinne till att det är ett hot och jag tar min hand på ett känslit ställe på kroppen (inget tafsnings område) och trycker så hon ska sluta (fasten jag inte såg nått pga sjallen så visste jag vart jag skulle trycka).
Sen fick hon ont av det jag gjorde och då fick jag alla klassens tjejer imot mig fasten det var hon som börjat. Och nu går hon runt och pratar skit om mig som t.ex att ingen borde bli ihop med mig för att jag skulle misshandla henne :angry:
tror inte det, men jag har slagit till en tjej i min klass en gång :P (inte så hårt) men jag tråka träffa rakt på näsan så hon börja blöda näsa blod
↗ till inläggettror inte det, men jag har slagit till en tjej i min klass en gång :P (inte så hårt) men jag tråka träffa rakt på näsan så hon börja blöda näsa blod
Duktigt, du är stolt över ditt dåd ser jag.
↗ till inläggetasså i början så började hon kaxa↗ till inläggettror inte det, men jag har slagit till en tjej i min klass en gång :P (inte så hårt) men jag tråka träffa rakt på näsan så hon börja blöda näsa blod
Duktigt, du är stolt över ditt dåd ser jag.
eller jo jag har väl blivit sprkad typ meen det är när 3or å 2or ska kaxa å tror att dem är så himmla mycket starkare än 4or å 5or så dme börjar sparka å sloss :@ :P