Jag är ganska fattig just nu bara ungefär 1000 spänn :) Men jag ska få 200 av min pappa eftersom jag fick HÖGST betyg i hela skolan på en redovisning om judendom.
Ni då?
Jag är ganska fattig just nu bara ungefär 1000 spänn :) Men jag ska få 200 av min pappa eftersom jag fick HÖGST betyg i hela skolan på en redovisning om judendom.
Ni då?
har precis köpt mitt wii så nu e ja ganska pank
Har spenderat vartenda öre på en ny gittar ^^... så jag är inte ett dugg rik just nu, men det var värt det... på sätt och vis
moppen driver mig i konkurs ( om jag slösar lite till )
bensinen e f*n svin dyr !!
samlar till en ps3:a men pga pengarna på mobilen försvinner så fort så har jag bara 2100
↗ till inläggetDu säger det, jag har cyklat nu i 2 veckor istället för att ta moppen eftersom jag vill spara bensin pengarmoppen driver mig i konkurs ( om jag slösar lite till )
bensinen e f*n svin dyr !!
Är inte rik har typ 800 kr på mitt konto
Har omkr 150.000 kronor, de mesta ska gå till ny rallybil.
(Det är ärvda pengar)
har i kontanter ca 10.000 kr...
Har ungefär 6000:- just nu =)
Ska ha mera sen ;D
OK inte fattiga ni :P Jag ska få mina 200 kronor har min farsa lovat iaf :P Det ska nog gå till en PS3
har 3500 i lådan :)
Jag har 8000, men jag kommer att få 7000 till i sommar.
↗ till inläggetHar du 10.000 i kontanter? :o Har du rånat en bank eller :Phar i kontanter ca 10.000 kr...
Själv har jag inte så mycket pengar. Köpte en PSP sen så gick mitt PS2 sönder så jag var tvungen att köpa ett nytt för 1000kr :( Men jag ska spara nu och inte köpa några dyra grejer.
Ca 1800-1900 kr har jag.
Inte så rik kanske...
min familj är miljonärer.
Ps.muahahaha
så jag är nog ganska rik.
↗ till inläggetVar seriösa och skriv inte som han. Det jag ville veta var om ni hade mycket pengar.. Eller lite :Dmin familj är miljonärer.
Ps.muahahaha
så jag är nog ganska rik.
Hur mycket pengar har DU?
Jag har inte jättemycket och inte heller jättelite. i plånbocken ska jag ha omrking 700 kr. på banken ca ? PS:har tappat bort plånboken.
lol, faskien va alla har mkt pengar elle ;D
Jag har en 500ring från konfan åsså har jag typ 200 på kortet ;D
men senn så har man ju en hel del på ett sparkonto..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in