Jag har så att det räcker. ;)
Är Du Rik?
har ett par tusen...
560 på kort och 1.50 i plånboken(köpte nya hörlurar till ipoden) <_<
Just nu har jag ca 1000kr, men fyller snart år, så då får jag väl ett par tusen.
Jag har väl ca 300kr. En gång hade jag över 4000kr, men dom slösade jag bort på några dagar helt plötsligt...
Har 600 spänn kvar, "slösade" 1000 kr på swedenrock ^^
Kollade efter, och 4672 sparade kronor har jag. Farsan är väl skyldig mig en hel del också. :)
har precis köpt ny dator för 12k så ja har bara 4000 kvar på kortet, ¨å nu ska jag få nytt jobb med :D. ska jobba ca 4 h varje söndag å för det får jag 2000 kr i månaden.
Jag är nu ganska rik eftersom jag sparat läääänge.81000 på banken
E ganska pank efter köpt ett wii och en annan sak har ca 300 i plånboken. Sparade pengar vet jag inte (pengarna på banken då)
Ca 200-300 kontant skyldig en kompis 400 så.. Sen har jag mitt kort förståss. Vet dock inte hur mycket det är på det.
64 100 kr på ett konto(från försäkringsbolaget efter en olycka)
sen har jag småkonton med ca 10 000-20 000kr :)
sen får jag in ca 10 000 eftersom jag sommarjobar..
Jag har 16kr och har typ 50 spänn på kortet -.-'
Snus är dyrt.....
↗ till inläggetSnus!!!??? Man måste också vara arton för att få det! <_< Lagbrytare!!! :angry: :angry: :angry:Jag har 16kr och har typ 50 spänn på kortet -.-'
Snus är dyrt.....
men wow, han snusar, gissa hur många under 18 som gör det...jag kan säga att det inte är en. för övrigt så får man faktiskt snusa även om man är under arton, däremot är det olagligt att köpa ut snus till folk som är det.
och angående bankomatkort, har du hört talas om ungdomskort, men behöver definitivt inte vara 18 för att ha ett bankomatkort.
Jag ska få 1000 av farsan jag ska spara till ett bra spel
Nej >.<
Kanske runt 2500 kr på kortet och lite kontanter, får lönen om några veckor också.
Det va f*n så mycket pengar folk har. :huh: Hursomhelst så har jag själv ingen anning hur mycket pengar jag har på varken banken lr i plånkan :( Funderar på att ta lite av månadspengen å börja spara till moppe. :)
ca 100 00 på banken 8000 i spar bössan tjänar 2000 om året :rolleyes:
↗ till inläggetmen wow, han snusar, gissa hur många under 18 som gör det...jag kan säga att det inte är en. för övrigt så får man faktiskt snusa även om man är under arton, däremot är det olagligt att köpa ut snus till folk som är det.
och angående bankomatkort, har du hört talas om ungdomskort, men behöver definitivt inte vara 18 för att ha ett bankomatkort.
jag har ett bankomatkort :P