Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Bli När Jag Blir Stor?


Siyuro
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Allvarligt talat.. Du är tolv å har redan börjat fundera på vad du vill bli, vad du än väljer nu så kommer du nog att ändra dig innan det blir dags..

 

Jag är snart 15 å har knappt börjat fundera, så ta å lugna ner dig å bry dig inte om de i ett par år ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt vad jag ska bli när jag blir stor, så jag behöver tips av er.

Jag tycker om att tex: Vara på datorn ganska mycket, spela fotboll & basket och jag gillar att hjälpa till min pappa att fixa saker.

 

Även om du bestämmer dig redan nu vad du ska bli, så kommer du med största sannolikhet ändra dig när du blir äldre.

Men om man utgår från det du tycker om, så kan du bli något inom IT eller fotbollsproffs, eftersom du har fortfarande chansen om du är tillräckligt motiverad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

du sa att du gillar va på datorn jag tycker kontor och du sa att hjälpa din pappa att fixa saker då kanske snickare och det beror inte på lönen och man kan få ett prao när man är 14 och det är bara två år till dess :D

Redigerat av mega
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...