Man måste geut minst 100 poäng för att få nån stjänst gorde här!
så börgigt dåligt!
Ner med admin! ner med admin!
Jag skriver bara mina synpunkter
Man måste geut minst 100 poäng för att få nån stjänst gorde här!
så börgigt dåligt!
Ner med fuska.se!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :)
Håller med!Ner med fuska.se!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :)
Varför blev ni medlemar om ni inte gillar sidan!?!
Stick ni då vi kommer inte att sakna er.
Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans?
Jag älskar den här sidan ju!
Den är ju bäst :D
Jag blev medlem för ett bra tag sen,och då var det inte nån regle om att man måste ha 100 poäng för att ge!Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans?
Ska fanimej göra mass reklam
Admin du kan direkt stänga av han.(vampire @ 29/02-2004 12:24:51)Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans?
Jag blev medlem för ett bra tag sen,och då var det inte nån regle om att man måste ha 100 poäng för att ge!
Ska fanimej göra mass reklam
Tycker jag också!
den här sidan suger på tvärtom språcket. hur kan man vara så kall att tycka fuska.se är dåligt.
sidan e ju bäst tycker jag och nu börjar det likna spam och jag tycker en mod eller admin kan låsa tråden nu =)
Ner med dig! Ner med Vampire :angry:Man måste geut minst 100 poäng för att få nån stjänst gorde här!
så börgigt dåligt!
LÅS TRÅDEN !
jag med.
vafan varu tvungen o förutlempa admin+sidan?? wampire.. jag säger så här att jag vill igentligen att admin antingen ska banna dig eller åt minstonde ge dig 3 varningar!!! fast det är bara vad jag tycker men men om jag skulle vara admin skulle jag banna dig med deräckten..
bara säger hur jag känner.. o sen ska du ha klart för dig att du gör såna dåliga förutlemplingar.. skaffa bättre!! säg vad som gör att sidan suger om du nu tycker så men det är tråkigt att se en j*vla massa som förutlemar sidor spelar ingen roll admin kanske tycker du är skit elak för det där..
jag är jävligt sur på att det är några som spamar och sedan förutlempar forumet.. det är det fulaste jag sätt..och sen ska du veta att jag hatar alla som förutlempar sidor för de kanske gör sitt bästa o sen kommer det några som säger att det är dåligt.. fy f*n vilken dålig stil.. hoppas ni håller med mig..
själv klart holler jag med!
bra, Vegeto
Ni spårar ur.. *låst*