Jag är rätt arg på Mikael. Han sa att han skulle lämna fuska.se och ge mig sina poäng. Han sa att han skulle skicka dom å banken och jag har inte fått dom. :angry:
Jag Är Arg
Säg till admin att han går in i Mikaels profil o så ger han dig poängen
Men hahaha...
Han kanske lurade dig? Poäng är inte allt i världen.
Men är det inte "olagligt" att inte ge bort poäng man lovat? Har du inte pluggat in reglerna Dannie?!
QL för dig :lol:Jag är rätt arg på Mikael. Han sa att han skulle lämna fuska.se och ge mig sina poäng. Han sa att han skulle skicka dom å banken och jag har inte fått dom. :angry:
Nej det är det inte! Det är inte QL att inte ha så mycket poäng som man skulle. Egentligen skulle jag ha över 300 poäng mer. 3vligt.
Men oj, Dragonfire har bli´tt lurad, so what? Världen gick inte under!
Nä, men hur kul är det!
Säg till ahn på msn.
Jag har. Och fått svar. Han sa att han inte visste hur man gav poäng. Och det ska jag berätta för han när han är inne nästa gång.
Var läste du det? :rolleyes:Men är det inte "olagligt" att inte ge bort poäng man lovat? Har du inte pluggat in reglerna Dannie?!
Är man äkta så är man inte här för poängen.
ja o tänk om han kommer tillbaka hit o har redan poäng du kan försöka själa poäng istället för att tigga
Nej det är ju inte så kul!
Håller med k3ng4
Jo, jag vet. Men det är ju inte direkt kul at bli lurad. Nu säger habn att han inte orkar ge poäng.