Krle Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Hej har en rogue på lvl 9 och kör på pvp server! Men vet inte vad e bäst i talents för den! Kan ni säga vad jag ska välja ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) Om du konsentrerar dig på att levla ska du ha Combat. om du speccar Combat , så ska du ha 2 Swords,maces, inte daggers. Redigerat 23 Juni 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 ok tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 om du ska köra med daggers, vilket är bäst i lägre levlar imo, ska du specca subtley! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Har själv speccat subtilety och det e jätte bra :) Tack vare det har kan jag skada halva livet på mobs :D ( jag e lvl 24 ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag är en pro rogue ( scryers tar lång tid att farma btw ) även om xade är bättre, men så här är det Subletly : Ambush, Backstab improves, ditt stealthläge blir bättre Combat : Ren DPS Assassination : Crits med abilities / slag Hade innan Sub/Assass speccade om på 65 för att jag skaffade High Warlords svärdet då.. nu har jag combat och trivs med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Om du konsentrerar dig på att levla ska du ha Combat. om du speccar Combat , så ska du ha 2 Swords,maces, inte daggers. Håller me dig fullständigt DraggO, ska man levla är combat klart bäst. Vill man va twink är sub klart bäst, då syns man mindre när man stealthar och kan ambusha bättre. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg