Hoppa till innehåll

Ta Igen Missat Skolarbete


oscarp92
 Dela

Rekommendera inlägg

HejHej allihopa på Fuska.se forum :)

 

Jag undrar om ni vet någon sida där man kan ta igen missat skolarbete under årskurs 8, till exempel nån sida därifrån alla lärare får sin information, eller där böckerna är skrivna på internet sidor. Skulle vara väldigt tacksam om någon vet, för måste plugga 8an för har vart i England och gjort 8an istället, och när jag kommer tillbaka til 9an vill jag väldigt gärna inte ha skit betyg. Så skulle va fint om nån kunde skriva nåra sidor där man kan ta igen :gitarr: B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HejHej allihopa på Fuska.se forum :)

 

Jag undrar om ni vet någon sida där man kan ta igen missat skolarbete under årskurs 8, till exempel nån sida därifrån alla lärare får sin information, eller där böckerna är skrivna på internet sidor. Skulle vara väldigt tacksam om någon vet, för måste plugga 8an för har vart i England och gjort 8an istället, och när jag kommer tillbaka til 9an vill jag väldigt gärna inte ha skit betyg. Så skulle va fint om nån kunde skriva nåra sidor där man kan ta igen  :gitarr:  B)

 

kolla på betygskriterierna och sök på google. borde vara lätt(vet inte :P)

 

betygskriterierna finns iallafal här: http://www3.skolverket.se/ki03/front.aspx?...d=2087&extraId=

 

Dessa finns med på varje års betygskriterier(om det inte står det som rubrik) men dock vet jag nog inte om det står var deet är exakt ni lärt er i just din skola(för din årskurs) för jag tror att skolan bestämmer sånt.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...