kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 i dark world hur kommer man till det första templet?? :unsure: va får man där?? :blink:
kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 hallå hjälp mig då :angry: <_< behöver hjälp jag vet att ni har kommit mycke längre än vad jag har så hallå jag vill ha ett svar idag!!!!! :angry:
Chihuahua Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Förlåt, jag hade inte tid att komma hit förrän nu, var på musikskolan... först och främst, se till att ha månstenen så att du INTE ser ut som en kanin. Sen skaffar du ett antal rupier, minns ej hur mycket, och går österut från pyramiden, till området som ligger på samma plats som första palatset i Light World. Traska runt under de gula växterna tills du hittar en apa, betala den när den ber om det och gå till ingången av palatset, betala igen om den vill det så öppnar den ingången.
Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 du ska betalla först 10 rupes sen 100 rupes till apan. inne i slåttet finns hammaren.
kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 hittar inte träsket var är apan?? kan inte komma fram till ingången på templet
kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 hallå var är ni jag behöver ju hjälp! :angry: ni svarar ju inte :angry:
Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 istället för att gå rakt fram går du till vänster tills du kommer till ett träd där går du upp så ser du en pil följ den.
kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Var skall man börja?? Vart ligger träsket?? :unsure:
Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 det finns inget träsk. när du är vid bron gå höger en ruta sen upp en ruta sen är där jag skrev om tidigare.
Rekommendera inlägg