Hoppa till innehåll

Hjäälp Gmod10 Snälla Akut!


Otzi

Rekommendera inlägg

jag köpte gmod 10 för ca 2 timmar sedan..

 

 

när jag ska instalera spelet står det att den fortfarande håller på att köpa bla,bla bla. att den kommer att medela när köper e redo ...om hur lång tid kan det ta??

 

+jag köpte med visa och det stog att man skulle skriva sitt namn och efternamn som det stog på kortet ..måste man??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag köpte gmod 10 för ca 2 timmar sedan..

 

 

när jag ska instalera spelet står det att den fortfarande håller på att köpa bla,bla bla. att den kommer att medela när köper e redo ...om hur lång tid kan det ta??

 

+jag köpte med visa och det stog att man skulle skriva sitt namn och efternamn som det stog på kortet ..måste man??

 

det är bara och vänta. och ja, du måste verifiera din identitet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kolla!

 

 

 

______________________________________________________

Make sure to enter your address information exactly as it appears on your account summaries (everything - including hyphenation and spacing - must be entered exactly as the customer service representative at your credit card issuer entered it in order to pass our Address Verification System check)

 

Some credit card issuers do not store special characters (i.e. forward slashes, back slashes, and hyphens) in their Address Verification records - for this reason you may need to enter an address which would normally appear as "111-22" with a separating space ("111 22") or without any punctuation ("11122") to pass Address Verification.

____________________________________________________________

 

 

vadå för adress!!!!??!!!?? :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ge de exakta uppgifterna på ditt kreditkort, tillexempel, det står på kreditkort's data att du bor på Jagborhärgatan 42 då kan du inte skriva jagborhärgatan 42, du måste skriva de exakta uppgifterna på steam som ditt kreditkort är registrerat på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN DET STÅR JU INGEN ADRESS !!!! :medieval:

 

Då är den olagligt registrerad... :o har aldrig hört talas om ett kort som inte är registrerat på en adress! :cry: :blink: :o Jag trycker du ska klaga hos din bank att den inte är registrerad..

 

eller när nu skriver "STÅR" menar du står på kortet eller databasen hos banken?

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...