💬
Logga in
Fuska.se

Specc På Hunter

11 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har kört BM ända sedan level 10 (68 nu) vilket är bäst om man ska levla fort?

Enligt mig som en hyffsat rutinerad hunter är det BM som gäller för leveling.

ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig)

OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar)

lol skoja bara

↗ till inlägget

ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig)

OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar)

lol skoja bara

Skoja du :o Blev f*n lite skraj där.
4 Jul 2007

Aimed shot är inte så bra i pvp... Tar för lång tid! men tillbaka till ämnet: Håll fast i BM och sen om du hittar nån bra endgame guild så speccar du MM.

Till expempel om det kommer en mage mot en eller något liknande , då har man inte tid med aimedshot , men om den man ska skjuta på, inte ser en , då kan man börja med aimed shot.

Tycker att BM är det mest effektiva för lvling, när jag var 40 med min Hunter kunde min pet tanka 4 oranga mobs utan att dö. :)

Blanda Marksmanship och beastmastery går snabbast för lvling.

5 Jul 2007
Moderator Moderator

Tycker helt klart du ska spela MS. Har levlat upp en hunter till 70 med det och det är både roligt och går fort.

6 Jul 2007

Lägg mesta på BM , och kanske lite i början på MS.

7 Jul 2007

Det här kör jag med och det funkar:

MM till Aimed Shot.

BM Resten.

9 Jul 2007
Trådstartare #12

hmm ok tack för alla svar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in