Jag spelade swords and sandals gladiator när jag vann över en gubbe så stog det game over, jag vet att spelet inte var slut för det stog att man skulle besegra 7 bossar och jag besegrade bara 2-3.
Swords And Sandals Gladiator
vet du varför det stog så jo för du måste köpa hela spelet för att möta alla bossarna. på internet får du bara pröva på demot och därför får du möta 2-3
Välj charisma och stamina ni blir bäst då
gå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det
↗ till inläggetWow vad coolt det måste jag pröva :D :)gå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det
↗ till inläggetgå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det
Kan du inte göra direktlänk istället, jag hittar inte det.
Nepp kan inte sorry Jesper93 kanske kan
Gå in på www.swordsandsandals.com och ladda ner hela spelet där :)