Hunted Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 jag har hämtat 27/28 DA medlämmar men den sista (dean thomas) vill att jag ska hitta 5 talande statyer och berätta för honom vart dom är.... men jag hittar bara 4... 1 nära där dean står, en vid 3:de våningen nära classrummet för försvar mot svartkonster, en vid typ huvud antren någonstans... och en annan vid 5:e våningen, kan någon säja vart den 4:e och sista talande statyn är? Tacksam för svar OBS: beskrivningar och bilder önskas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Du vet ''stenlagd gård''? det ska finnas en trappa som behöver ''reparo'' där, du går upp för den och sen följer du vägen tills du kommer till den Redigerat 12 Juli 2007 av SneekerN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tovii Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag har samma problem som du och har också bara hittat dom fyra som du räknade upp! Ngn som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tovii Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Okej, nu har jag klarat det uppdraget men jag behöver hjälp med en annan sak. På Snape's småuppdrag så ska man hitta en bok i biblioteket, men jag kan inte hitta den. Dom säger bara att man ska leta i trolldrycks avdelningen men vart är den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.