Sashy Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Är det några här som lirar det online eller? Jag lirar det och det är otroligt roligt med alla ranker game modes o.s.v :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 nej har inte tästat är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sashy Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 nej har inte tästat är det roligtJa det är roligt, man kan sitta flera timmar vid det spelet :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Jag råkade beställa det från internet och det är snart här :$ Är det ett bra spel? I sånna fall... Vad ska jag ha på mig`??? :o Ehhmm.... Hur som helst. Jag lär nog spela det på internet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sashy Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ha på dig va du vill. Man låser upp nya kläder och vapen och sådär för varje rank man tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ha på dig va du vill. Man låser upp nya kläder och vapen och sådär för varje rank man tar.Låter strippigt :lol: Jag spelar det inte på internet xDD Värkar inge vidare xDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.