Str4ndB3rg Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag vill ha min gun som standard,asso i stellet for sv'a'rd so jag slipper klicka pa shoot hela tiden?hur gor jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 det går inte, bara hunters som har auto shot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Borde väl gå med macro, eller? Dock är jag väldigt okunnig på macros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Warrior Kolla där så kanske du hittar nåt , men det är inte bra att använda Gun på en warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Hade en warrior med en sån macro så vet att det går. kommer dock inte ihåg den, tog ett j*vla tag å leta rätt på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Men det är ju cooldown och kan inte användas i närstrid , Så man hinner ialla fall inte skjuta mer en 2 skott på en mob. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Warrior Kolla där så kanske du hittar nåt , men det är inte bra att använda Gun på en warrior. Dock är det bra att iaf använda ranged weps för warriors. Gun är helt okej om den är blue/epic. Green guns är också bra om dom har dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Bara det att DPSen inte är något att ha jämfört med melee som warrior, den enda ursäkten du har att skjuta med ett långdistans vapen är i vissa raids, så som när man ska döda Krosh Firehand (stavning), ogre-magen som är med Maulgar i Gruul's Lair. Däremot så ska du självklart ha ett ranged vapen för stats, men need-rolla inte om ni har nån hunter som behöver ett ranged utan stats! :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Man ska inte heller rolla som warrior på ett vapen med stats som till exempel agility bara för man är dps warrior. Första prioriteten är för hunters. Second är Rogue och Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg