💬
Logga in
Fuska.se

Hemsidor

4 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har en här är adressen men den är inte riktigt klar än skriv gärna vad ni har för hemsida om ni har någon ;)

REKLAM

skriv gärns vad ni tycker ;)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jag har en!

men e det nån som kan hjälpa mig med den via msn eller icq?

min msn e [email protected]

Nivå 0 · Nykomling

nu e d tredje gången ja änrar för att det står reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REKLAM

fast utan mellenrum!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

nu e d tredje gången ja änrar för att det står reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REKLAM

fast utan mellenrum!

Står det reklam är de reklam.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Jag menar det inte som reklam jag bara tänkte få några adresser och kolla på deras och se vad dom tycker om min :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in