BeerIsGoodForYo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Tjena, just nu för tillfället lvlar ja upp min dwarf hunter ( lvl 40 bs specced ) och ja har lite frågor/undringar. 1. Kan nån fixa lite enchants som ja typ inte behöver betala för? ^^ behöver bara lite grann. 2. Kan nån fixa lite gröna o blåa grejjor till min human priest lvl 29? ( för DE, ja kan de skaer upp till lvl 55 ) 3. kan nån hjälpa min hunter me quests i Badlands och STV? 4. kan nån boosta mig i Uldaman så ja kan få polearmen som ja så gärna behöver? skulle vara tacksam. ( Grimlocks charge heter den typ ) 5.Ibland orkar man inte questa och vill bara döda lite mobs för att få pengar osv... kan nån tipsa om nått förutom STV och Badlands? Mvh/ Talentedhunt ( lvl 38hunter bs specc ) mvh/ Humany ( holy priest lvl 29 ) Menade lvl 40 hunter inte lvl 38 ^^ Snälla nån svara på dessa frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paelsboll Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 0.1% chans att nån kommer hjälpa dig med allt det där. Onödigt att fixa gear, enchants osv på låg level förresten. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 de kanske de är, men ja frågade oxå en fråga om vart de e bra att farma bra saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Tror knappast att någon kommer att ge dej dem där sakerna gratis... Men om du vill ha pengar så kör SM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 seriöst skaffa en grupp och gör allt de där, enchants kan du köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg