Hoppa till innehåll

Har Krachat Gta Sanandreas Hemma Snälla Hjälp


Gäst jesper93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jagekung

hej jag har precis Råkat kracha vårat gta sanandreas och mamma säger att min brorsa redan har varvat det och det vet jag att han har gjort det har ju jag med då men när jag spelade gta lite för nöjes skulle så stog det it is a problem with the disk it using be dirty or Dameged när det stog så så blev jag as rädd så vad ska jag säga till min brorsa när han kommer hem snälla hjälp :( :( är as lessen och rädd :( gråter nästan har svårt att somna på kvällarna :unsure: och det värsta är att min andra storebror och min lillebror inte har varvat det så vad ska jag säga till min storebror när han kommer hem ps det är för att jag har sparat med fusk i det fick jag inte för min brorsa men jag glömde bort att jag inte fick och gjorde det ändå mamma säger att det inte är någon fara men jag är rädd ändå är Tacksam för all hjälp jag kan få ps min brorsa är hos sin flickvän har ni tips på vad jag ska säga så är jag väldigt tacksam prövade att spela det idag igen men det funkade inte :(

Vafon att spara med fusk har väl inget med skivan att göra...

 

haha ne det har det inte jag har fuskat mkt och sparat och inget har hänt för mig!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...