💬
Logga in
Fuska.se

Problemo

22 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har ett problem. En av mina bästa kompisar. Vi är med varandra väldigt ofta när det är bra väder. Då idag för ca 30 minutersen då fick jag en chock. Hon sa att jag var söt. Jag trodde hon skämtade. Hon har tyckt jag har varit fuul osv. Men så frågade chans på mej. Jag är inte kär i henne så jag sa nej. Jag bärettade som det var. att jag tycker om henne osv. Då blev honglad. Det såg inte jag så jag skrev "som vän". Då blev hon ledsen. Jag har problem med det. Tänk om hon inte vill vara kompis med mej :( Vad ska jag göra?

Var som vanligt nu.. de ordnar sig, hon intresserar sig säkert av nån annan sen!

Trådstartare #3

Hoppas det ;/ med problemet är om hon inte vill vara kompis med mej :(

Hmmmm, kärleksakuten till undsättning :P

Då får du säga att hon får gärna gilla dig, men du är inte intresserad av samma sätt, men föreslå att ni kan vara kompisar!

Jobbigt att vara 10 år å kärleksproblem :P Vänta bara på andra problem som kommer när man blir stor..

bonnie=såå rätt, har massa problem nu ^^

Trådstartare #7

Ehuum? Vi går i samma klass å hon har fyllt 11 redan :P

ja. Det är nog för att vi är med varanndra så mkt på sommaren.

↗ till inlägget

Jobbigt att vara 10 år å kärleksproblem :P Vänta bara på andra problem som kommer när man blir stor..

jag kunde inte hålla med dig mer, jag har problem upp över öronen och jag är ju något äldre än tio

Senast ändrad:

Men bara chilla o låt tiden gå så ska du se att de går bra

28 Jul 2007
Trådstartare #10

Få hoppas att det funkar :|

annars kan du ju alltid strunta i henne, finns ju andra människor du kan vara vän med

↗ till inlägget

annars kan du ju alltid strunta i henne, finns ju andra människor du kan vara vän med

snällt.....

Håller med simple ^.- snällt....

Trådstartare #14

nu kommer hon med: Jag är inte intresserad av dej. Du är inte snygg. Jag skämtade bara. Det kan jag inte minnas osv.

↗ till inlägget

nu kommer hon med: Jag är inte intresserad av dej. Du är inte snygg. Jag skämtade bara. Det kan jag inte minnas osv.

det är bara för hon skäms och vill gå tillbaka till att bara vara vän typ så det e bra :)

Då blev honglad?

Blev du hånglad eller vad menar du? :S

Kom ihåg mellanslag efter orden, annars kan det bli väldigt fundersamt O_o

Men trevligt att du har det så ;)

Alla människor ska bli glada när någon säger att dom gillar en.

1 Aug 2007
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är bara för hon skäms och vill gå tillbaka till att bara vara vän typ så det e bra :)

Jag tror hon inte trodde jag skulle ta det seriöst *-.-

hm ja har ett ganska liknande fall men de är så att alla som ja inte tycker om är kära i mig.

2 Aug 2007
↗ till inlägget

hm ja har ett ganska liknande fall men de är så att alla som ja inte tycker om är kära i mig.

gör en tråd om det om det är ett problem :)
3 Aug 2007

Skit i hon, vill hon inte vara vän med dig för att du sa nej så är hon ingen bra vän alls.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in