💬
Logga in
Fuska.se

Tagentbord 360?

8 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tja! Jag hörde för ett tag sen att man prata om tagentbord till 360. Jag har kollat upp det och jag hittade något så kallat xbox 360 xfps 360 (mus & tagentbord apdater). Den kostar runt 750 spänn. Jag tycker det e jäkligt dyrt. Jag skulle vilja veta om det finns någon billigare kanske bara för tagentbord. Tacksam för svar!! :)

P.S. Kolla upp apdatern jag pratade om HÄR!!

Nivå 5 · Fuskare

Du behöver ingen adapter ifall du har ett USB tangentbord! Vem försöker dom lura egentligen?!

Nivå 2 · Novis

ja men det finns väll bara ett usb utag på 360 eller ?? och den som var på länker var till både och om man inte har usb så var det andra också

Nivå 5 · Fuskare

Det finns 3 USB portar på en Xbox. Jag betalar inte 750 spänn för den adaptern ifall jag vill ha mitt icke USB tangentbord till min 360, då jag själv har köpt en adapter för 50.kr som gör både mitt tangentbord och min mus (om jag nu så vill) till en USB. Men det med musen vet jag ej ifall det funkar men mitt tangentbord gör det iaf.

3 Aug 2007

scam websidda! helt klart!

14 Aug 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

Tack för svaren. Tror jag fick allt jag behövde nu. Jag hade ett tagtentbord med usb men skulle hellre köpt ett tagentbord med usb om jag inte hade det än att köpa den där skit saken för 750 spänn.

↗ till inlägget

scam websidda! helt klart!

Vad grundar du det på? Jag har köpt saker där massa gånger, aldrig blivit lurad. Sluta snacka skit om du inte vet ett skit.
Nivå 4 · Lärling

Håller med Tuskarr, vad grundar du ditt påstående ,att de scammar folk, med igentligen!

Sedan är det där ingen "skitsak", den äger, min kompis har en sådan och man kan äga när man kör online för man har övertaget att köra med mus och tangentbord i spelen också, inte bara skriva saker...:)

15 Aug 2007
Nivå 1 · Novis

Tja, om man kan lyckas med att köra 360 med en Wii-kontroll borde ju en mus funka..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in