Skulle vilja veta det ;D Funkar det ska jag göra det..Detta är på Sapphire
Går Det Att Breeda Latios/latias?
Nej det går inte tyvär :P GroupX
Ja men det är med DITTO =/ Vill veta om Latios och Latias kan skaffa ägg me varandra, Latias e ju hona och Latios Hane :P
Men de båda e ju legendariska... och de brukar ju inte gå med de..
de måste dessutom vara på dagis med en ditto isåfall fick du byta en ditto från lg/fr
Latios och Latias är uppenbarligen syskon enligt skaparna alltså vore det ganska creepy... Och det funkar inte med Ditto heller, varför para dem ens?
man vill kanske skryta med att ha flera
byt med nån annan vet ja för att få en till latias/latios ;)
Haha, skryta för att man har fler av en legendarisk? Knappast något att skryta om enligt mig x'3
nja vissa gör ju det så,fast man nöjer sig väl med en av varje :P
Jag har sjävl inget behov av några legendariska alls så jag bryr mig inte om dem alls... har bara tränat en legendarisk och det är bara en av de många andra jag tränat och den använder jag aldrig!
inte jag heller gillar mest tre utvecklingar
Nej, det går inte.
Om de skulle gå att breeda skulle det kanske bli en ny baby pokémon som ser ut som Latios/Latias fast i miniatyr och så är den lila. Men det går ju som sagt inte. men om de var syskon, vem var deras mamma :o
håller med Kola_King, då borde den varit Lila, och vem e morsan då? Rayquaza? O.o ;)
hehe de kanske dyker upp i nästa versioner efter P/D ^_^
↗ till inläggettja det får vi väl se :Dhehe de kanske dyker upp i nästa versioner efter P/D ^_^
↗ till inläggetMen nu vart det inte det.↗ till inläggettja det får vi väl se :Dhehe de kanske dyker upp i nästa versioner efter P/D ^_^
↗ till inläggetMen nu vart det inte det.
nä men det var lite synd. :D
De är syskon i femte filmen.
agiyr, i know, i den filmen frå man reda på att Pappan var en Latios, större och mer kraftfull än spelens latios :P Vem´e mamma då XD