💬
Logga in
Fuska.se

Nån Som Har Sett Jerry Springers Show På Tv Där Gästerna Slåss?

7 svar · startad

hej nån som har sett Jerry springers show på tv tycker faktiskt den äger :) hahahahaha speciellt när Gästerna slåss och är sura på varandra

Jo, jag har sett det. Jag älskar det. Gästerna är ju helt j*vla sjuka. Man undrar ju om det är manus ibland, och det lär det ju vara precis som allt annat på TV.

↗ till inlägget

Jo, jag har sett det. Jag älskar det. Gästerna är ju helt j*vla sjuka. Man undrar ju om det är manus ibland, och det lär det ju vara precis som allt annat på TV.

aa håller med hahahaha Gästerna är ju helt j*vla sjuka som springer och slåss igår var det två Dvärgar som slogs hahahahahaha :lol:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

aa håller med hahahaha Gästerna är ju helt j*vla sjuka som springer och slåss igår var det två Dvärgar som slogs hahahahahaha :lol:

Ja, och ibland klär dem av sig naken och liknande. Men som tur är det ju censur.

Nivå 8 · Veteranfuskare

En fråga! När går det, vilken kanal, vilken dag? det programmet verkar vara nåt för mig, jag gillar fighter :D

↗ till inlägget

En fråga! När går det, vilken kanal, vilken dag? det programmet verkar vara nåt för mig, jag gillar fighter :D

Jerry springer Show går på tv400 men jag vet inte vilken tid men du får kolla på tv400 hela tiden om du har det :) :D

amerikansk smörja)=sämst

Nivå 5 · Fuskare

de suger, de låter så här

-PIIIIIIIP YOU PIPIPPPPPPPPPPIIIIIIIIIP

_OMG YOU PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

och publiken skriker:JERRY!JERRY1!JERRY!

-Omygod!Why are they yelling at me? haha

*HAHAAHHHAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHHAA*

-Well, what are you fighting about?

-PIIP THA PIIIIP PIIP CAN SUCK MY PIIIP

-OH WELL! LICK MY PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

det är typ Jerry Springer..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in