Hoppa till innehåll

Nintendo Ds Lite


Rekommendera inlägg

Jag ska byta in mitt PsP+3 spel på Game kanske och har funderat på ett DS Lite.

Det finns ju många spel jag vill ha som t ex Transformers: Autobots och Animal Crossing: Wild World.

Det är ju bättre än ett DS orginal som är större, mindre pekpennor och klumpigare(enligt mig).

Är det värt pengarna? Vad brukar det kosta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

h*lvete heller att du byter ett psp mot ds lite! psp är mycket bättre!!! jag menar 1 psp och 3 spel för ett nintendo ds lite är f*n att råna dig, dont do it man dont do it! du borde spara pengar tills du kan köpa ett nintendo ds lite istället, men om du nånsin köper animal crossing wild world kanske vi kan köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

h*lvete heller att du byter ett psp mot ds lite! psp är mycket bättre!!! jag menar 1 psp och 3 spel för ett nintendo ds lite är f*n att råna dig, dont do it man dont do it! du borde spara pengar tills du kan köpa ett nintendo ds lite istället, men om du nånsin köper animal crossing wild world kanske vi kan köra.

Jag spelar aldrig PsP så det blir bättre med DS Lite för jag gillar Nintendo, kan även inte välja DS orginal för min bror har det så det är bättre med DS Lite.

Jag byter ju in 3 spel+PsP, men om det inte skulle räcka har man ju lite med i fall att.

Min bror spelar inte PsP ofta så man kan ju byta in.

Kanske jag byter in på EB Games, det är rea på DS Lite, DS Lite+3 spel och väska för 2000 sek

Kommer åka i morgon kanske, det är något jag måste tänka på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kabby

Jag tycker att du ska göra det. DS har enligt mig mycket bättre spel, och om du aldrig spelar på ditt PSP är det ju självklart att du ska göra det.

 

Men.. Lite eller Orginal? Lite har lite bättre design, bättre skärmbelysning, lite tjockare pekpenna (på gott och ont), DS har längre batteritid, knapparna ska dock vara lite segare på ett Lite.

 

Jagn har ett orginal, och jag är helnöjd med det. Det funkar bra, och skärmbelysningen räcker gott. Pekpennan är lite smalare på orginal, vilket gör att man får kramp lättare.

 

Jag tycker att du ska köpa Lite, mest p.g.a den bättre batteritiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska göra det. DS har enligt mig mycket bättre spel, och om du aldrig spelar på ditt PSP är det ju självklart att du ska göra det.

 

Men.. Lite eller Orginal? Lite har lite bättre design, bättre skärmbelysning, lite tjockare pekpenna (på gott och ont), DS har längre batteritid, knapparna ska dock vara lite segare på ett Lite.

 

Jagn har ett orginal, och jag är helnöjd med det. Det funkar bra, och skärmbelysningen räcker gott. Pekpennan är lite smalare på orginal, vilket gör att man får kramp lättare.

 

Jag tycker att du ska köpa Lite, mest p.g.a den bättre batteritiden.

Min bror har ett orginal så jag vill ha ett Nintendo DS Lite White, och du har fått mig att tänka mer på det, 90% på att jag köper det, men jag får alltid problem med att välja mellan Orginal och Lite(ex).

Får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska göra det. DS har enligt mig mycket bättre spel, och om du aldrig spelar på ditt PSP är det ju självklart att du ska göra det.

 

Men.. Lite eller Orginal? Lite har lite bättre design, bättre skärmbelysning, lite tjockare pekpenna (på gott och ont), DS har längre batteritid, knapparna ska dock vara lite segare på ett Lite.

 

Jagn har ett orginal, och jag är helnöjd med det. Det funkar bra, och skärmbelysningen räcker gott. Pekpennan är lite smalare på orginal, vilket gör att man får kramp lättare.

 

Jag tycker att du ska köpa Lite, mest p.g.a den bättre batteritiden.

håller med 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lucario

Jag rekommenderar Nintendo DS Lite. Jag har ett själv och tycker det är ljuvligt!

Jag har Pokémon Diamond till det.

Nackdelen med original DS är att den är 20% Större och tyngre.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...