Gäst GripenII Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 omg..den har varit på i 12 timamr nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 omg..den har varit på i 12 timamr nu! Nice, det kanske finns hopp för den ändå. Fortsätter du ha den på längre än 12h kanske jag börjar spela på den igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Lite väl j*vla off topic men Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Lite väl j*vla off topic men vad menar du med det?Jag tänkte posta för några dar sen om servern..om denna asså..men då dog ju internet såklart .. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Lite väl j*vla off topic men vad menar du med det?Jag tänkte posta för några dar sen om servern..om denna asså..men då dog ju internet såklart .. -.- Vad han menar var att vi gick mycket off topic, ska det vara så svårt att förstå lille grip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 "lille grip" :D tack..Jag är ju faktist liten =) Jag tycker det e kul faktist när andra säger "Little Gripen" eller nåt sånt =) Vad är Drop rate på servern?och XP rate? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ingen aning har inte ändrat nått me de vet icke hur man gör e bara en liten 12 åring vetni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg