Gäst GripenII Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 omg..den har varit på i 12 timamr nu!
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 omg..den har varit på i 12 timamr nu! Nice, det kanske finns hopp för den ändå. Fortsätter du ha den på längre än 12h kanske jag börjar spela på den igen.
Gäst GripenII Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Lite väl j*vla off topic men vad menar du med det?Jag tänkte posta för några dar sen om servern..om denna asså..men då dog ju internet såklart .. -.-
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Lite väl j*vla off topic men vad menar du med det?Jag tänkte posta för några dar sen om servern..om denna asså..men då dog ju internet såklart .. -.- Vad han menar var att vi gick mycket off topic, ska det vara så svårt att förstå lille grip?
Gäst GripenII Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 "lille grip" :D tack..Jag är ju faktist liten =) Jag tycker det e kul faktist när andra säger "Little Gripen" eller nåt sånt =) Vad är Drop rate på servern?och XP rate?
GMAero Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Ingen aning har inte ändrat nått me de vet icke hur man gör e bara en liten 12 åring vetni
Rekommendera inlägg