TheKingOfEvil Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Hej :) Jag hålelr på att fylla min national dex (tror jag att det heter..delen med Hoenn pokémon) Vad vare man INTE skulle göra för att spelet inte skulle börja om..?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 national dex är den med alla pokémon.....vilket spel?.....börja om?? vadå börja om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 clona inte så börjar inte spelet om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 1.Pokémon Sapphire 2. Starta om... 3.Jag har hört förut att spelet startar om när man har fyllt pokéDEXen och sedan pratar med någon... 4.Är det sant...? 5. Isåfall vem äre man inte ska prata med...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 1.Pokémon Sapphire 2. Starta om... 3.Jag har hört förut att spelet startar om när man har fyllt pokéDEXen och sedan pratar med någon... 4.Är det sant...? 5. Isåfall vem äre man inte ska prata med...? att spelet starar om när man pratar med nån speciel person tvivlar jag på....sen det går väl inte klona i sapphire endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 För att få diplom pratar du med game designer i lilycove, för att få beröm pratar du med professorn. Jag har ingen aning om pokedexen startas om alls, det har aldrig hänt mig för jag har redan fyllt hela pokedexen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 ok :) tack !! ville bara vara på den säkra sidan..... för att jag hörde det på något ställe och ville vara säker men TACK igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 inga problem...vi är här för att hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Ingen orsak, mannen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 hehe tackar ;) igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg