💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man National Dex?

23 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har klarat pkémonligan och vill ha national dex men var får man det??

se alla pokemonar i regionen

nästa gång sööööööööööööööööööööök

Nivå 4 · Lärling

Möt alla tränare så Får du se dom flesta pokemon i regionen ....... hade denna fråga innan oxå innan jag började om :D

Nivå 2 · Novis

Om du har mött alla tränare i regionen så har du sett alla utom en:

Palkia (Diamond) Dialga (Pearl) gå då till Celestic Town (där du fick surf) och prata med cynthias mormor, (hon som gav dig surf) då får du National Dex. :D

Wtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Wtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan.

Man går till mormorn för att kompletera pok´edexen. Du får se en bild på palkia där.

Nivå 4 · Lärling

10 poäng till oddy o till Weavill :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

10 poäng till oddy o till Weavill :D

Det roliga var att ja gjust lärde mej det idag xD Kanske onödigt men det var ett roligt sammanträffande.

7 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Tack.

Nivå 6 · Fuskare

lol, i femte gymmet svarade jag rätt på alla frågor så jag har inte sett drifblims "nerutveckling", och unown kan man inte möta om man inte möter vild.

Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!

↗ till inlägget

Ja men grattis.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lol, i femte gymmet svarade jag rätt på alla frågor så jag har inte sett drifblims "nerutveckling", och unown kan man inte möta om man inte möter vild.

Unown möter du i Solaceon ruins. (när du är i Solaceon town så går du uppåt och sen höger så långt det går och ner tills du kommer till en grottöppning)

Nivå 3 · Lärling

ja tack för det nu kan jag få national pokedex på fredag.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men grattis.

va? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men grattis.

va? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/

Weawille du vet inte heller allting om pokémon. Förut i en tråd var det en grej du inte kunde sluta klandra ner på alla som inte vet vart en edel saker är.

8 Aug 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men grattis.

Weawille du vet inte heller allting om pokémon. Förut i en tråd var det en grej du inte kunde sluta klandra ner på alla som inte vet vart en edel saker är.

Mushroom:Det lät som du hade kommit på det nu.

oddy:?

Nivå 4 · Lärling

Ställ om ditt ds till fredag i dag så kommer drifloon sen ställer du tillbaka till i dag så gjorde jag :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men grattis.

Om du inte märkt det själv så är du en riktig besserwisser här med en störande attidtyd. idiotförklarar alla som kanske inte kan något om en grej i något pokémonspel.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men grattis.

Om du inte märkt det själv så är du en riktig besserwisser här med en störande attidtyd. idiotförklarar alla som kanske inte kan något om en grej i något pokémonspel.

Men jag tänkte att Mushroom borde veta det eftersom han inte är en n00b.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in