Jag har klarat pkémonligan och vill ha national dex men var får man det??
Hur Får Man National Dex?
se alla pokemonar i regionen
nästa gång sööööööööööööööööööööök
Möt alla tränare så Får du se dom flesta pokemon i regionen ....... hade denna fråga innan oxå innan jag började om :D
Om du har mött alla tränare i regionen så har du sett alla utom en:
Palkia (Diamond) Dialga (Pearl) gå då till Celestic Town (där du fick surf) och prata med cynthias mormor, (hon som gav dig surf) då får du National Dex. :D
Wtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan.
↗ till inläggetWtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan.
Man går till mormorn för att kompletera pok´edexen. Du får se en bild på palkia där.
10 poäng till oddy o till Weavill :D
↗ till inlägget10 poäng till oddy o till Weavill :D
Det roliga var att ja gjust lärde mej det idag xD Kanske onödigt men det var ett roligt sammanträffande.
Tack.
lol, i femte gymmet svarade jag rätt på alla frågor så jag har inte sett drifblims "nerutveckling", och unown kan man inte möta om man inte möter vild.
Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
↗ till inläggetJa men grattis.Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
↗ till inläggetlol, i femte gymmet svarade jag rätt på alla frågor så jag har inte sett drifblims "nerutveckling", och unown kan man inte möta om man inte möter vild.
Unown möter du i Solaceon ruins. (när du är i Solaceon town så går du uppåt och sen höger så långt det går och ner tills du kommer till en grottöppning)
ja tack för det nu kan jag få national pokedex på fredag.
↗ till inläggetva? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/↗ till inläggetJa men grattis.Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
↗ till inläggetva? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/
Weawille du vet inte heller allting om pokémon. Förut i en tråd var det en grej du inte kunde sluta klandra ner på alla som inte vet vart en edel saker är.
↗ till inlägget↗ till inläggetDrifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
Ja men grattis.
va? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/
Weawille du vet inte heller allting om pokémon. Förut i en tråd var det en grej du inte kunde sluta klandra ner på alla som inte vet vart en edel saker är.
Mushroom:Det lät som du hade kommit på det nu.
oddy:?
Ställ om ditt ds till fredag i dag så kommer drifloon sen ställer du tillbaka till i dag så gjorde jag :D
↗ till inlägget↗ till inläggetDrifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
Ja men grattis.
va? han visste ju tydligen inte det så jag sa honom det? är det nå fel med det? :/
Om du inte märkt det själv så är du en riktig besserwisser här med en störande attidtyd. idiotförklarar alla som kanske inte kan något om en grej i något pokémonspel.
Ja men grattis.
Om du inte märkt det själv så är du en riktig besserwisser här med en störande attidtyd. idiotförklarar alla som kanske inte kan något om en grej i något pokémonspel.
Men jag tänkte att Mushroom borde veta det eftersom han inte är en n00b.