💬
Logga in
Fuska.se

Någon som har hjälp till Monster Hunter?

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Är det någon som kan något fusk till Monster Hunter??? Mitt högsta fusk är Polevault jag kommer till Fladdermussen men dom är helt sjuka och dödar mig :x jag är så jä*la arg på de. så jag skulle bli glad för fusk!

Nivå 6 · Fuskare

Vad är Monster Hunter? Nytt spel?

28 Oct 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Det är ett spel där man är MOnster jägare och ska döda monster jag tycker det är asroligt!!!!!!! Jag tror inte det går att ladda ner och jag har inte sett det i affär. Om någon undrar så är utvecklarna av spelet: Monkey Byte och Contraband =) :mrgreen:

30 Oct 2003
Nivå 3 · Lärling

jag har spelat det hos joe cool det e svin grymt man dödar monster men senare blir det skit svårt

2 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

joe_cool skrev :Det är ett spel där man är MOnster jägare och ska döda monster jag tycker det är asroligt!!!!!!! Jag tror inte det går att ladda ner och jag har inte sett det i affär. Om någon undrar så är utvecklarna av spelet: Monkey Byte och Contraband =)

Hur fick du det då?!

Nivå 3 · Lärling

han sa till mig att han fick det av en kompis

Nivå 0 · Nykomling

ok men hur fick hans kompis det då!? :1_k2:

Nivå 3 · Lärling

det har jag ingen aning om jag kan fråga han i morgon men det är ett bra spel :)

3 Nov 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

Jag fick spelet av min farbror när han uppgraderade min dator till XP Proffessional och han har antagligen köpt det för något år sedan. (Det är från 2000-2001 tror jag) :P :mrgreen:

Nivå 3 · Lärling

men det är ganska skoj koden e polevault till den banan vi e på :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in