Hoppa till innehåll

Pokemon Battle Revulotion

joacin

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 3 veckor senare...

Skojar ni med mig eller? IGN Säger att den kommer 8 oktober till europa vilket betyder att den måste komma till Sverige den 8 oktober eller?

Sorry mitt fel står 7 december här i nintendo ja... Sverige premiär xD lyxigt för min kusin som har chippat sitt wii då kan ju han få den 8 oktober

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skojar ni med mig eller? IGN Säger att den kommer 8 oktober till europa vilket betyder att den måste komma till Sverige den 8 oktober eller?

Sorry mitt fel står 7 december här i nintendo ja... Sverige premiär xD lyxigt för min kusin som har chippat sitt wii då kan ju han få den 8 oktober

PBR finns redan att få tag på nätet eller menar du att han skulle kunna köpa en riktig kopia fårn något annat land?

Redigerat av Pikachu86a
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PBR finns redan att få tag på nätet eller menar du att han skulle kunna köpa en riktig kopia fårn något annat land?

Nja asså PBR finns på nätet i NTSC Format och det sägs att om ett wii uppdaterar när man har inne ett NTSC Spel säger det crash! och hejdå till wiit så han väntar på PAL Versionen vilket kommer ut i EU i Oktober
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...