Skulle vara glad om nån skulle kunna hjälpa mig med att ordna så att filen fungerar när det nu står "Dubbelklicka på en packad fil med eget innehåll för att installera innehållet " förstår inte riktigt hur man ska göra:P
Skulle vara glad om nån skulle kunna hjälpa mig med att ordna så att filen fungerar när det nu står "Dubbelklicka på en packad fil med eget innehåll för att installera innehållet " förstår inte riktigt hur man ska göra:P
kan du förklara lite bättre??? :huh:
Hmm, enligt http://www.personal-computer-tutor.com/sims2/install.htm ska du lägga filen i The Sims2\Downloads mappen och sen dubbelklicka på filen. Om du inte har någon sån mapp, så ska du skapa en. Tänk på att den måste heta "Downloads", med samma stora och små bokstäver, antar jag....
nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :P
↗ till inläggetGör som katt säger för jag undrar också hur man får in musik i spelet alltså hur man får in musik i the sims2
okej,tack så mkt:)
↗ till inläggetÖppna My Documents\EA Games\The Sims 2\Music\ mappen, och lägg i mp3 låtarna i nån av mapparna som är däri...nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :P
↗ till inläggetok tack :)↗ till inläggetÖppna My Documents\EA Games\The Sims 2\Music\ mappen, och lägg i mp3 låtarna i nån av mapparna som är däri...nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in