stefan_fox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Skrivet 12 Augusti 2007 Hej det är så att jag nyss skaffat mig member och fattar inget av skillsen som är nya så jag undrar om det är någon som kan göra en guide eller någon som vet en bra SVENSK sida för jag är inte så bra på engelska.. Det är Runescpae jag pratar om och det är alla member skills förutom Thieving som jag inte fattar något av.
oddy Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Skrivet 12 Augusti 2007 Du får väll försöka lära dej. Har du lärt dej dom andra skillsen så borde du lära dej dom nya.
Megaz Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Skrivet 13 Augusti 2007 Jag ska försöka hjälpa dig med grunderna i Fletching, Herblore och Farming. Fletching: Frst behöver du en 1 Yxa, 1 kniv och några stockar(från ett vanligt tree tilll att börja med), Sen andänder du din kniv på stocken(om du har fler kan du höger klicka och sedan välja hur många du vill ha) välj "Arrow Shafts" elr "short bow"(ju högre Fletching ju bättre saker kan du göra!). sedan behöver du fjädrar och pil spetsar, jag antar att du vet var du får fjädrar men pil spetsarna kan bli lite svåra ibland men du behöver bara ha en Bronze bar och sedan en hammer jag tror det var 15 i smidning sendan väljer du bara pil spetsarna och du har gjort pilar, för att göra bågarna är lätt du behöver bara en bow string som du kan köpa för 100gp i banken i Camelot. Herblore:För att kunna göra potions behöver du: Klarat av Questet "Dorics Ritual"(vet inte hur det stavas);en Mortel och en vial of water och en till ingrediens(denna kan du se inne på herblore skillen) och till sist en herb(dom kan du få genom att döda allt möjligt) sedan med den identifijerade herben ska då krossa den i Morteln sedan ska du ha ner den i vial of water och sen har du gjort en potion. Farming: du behöver: En krata och kanske compost du behöver åxå en vatten kanna med vatten och seeds sedan e det enkelt du ska bara plantera i en rabat(du börjar i Farmen vid Falador) sen planterar du dina frön i Rabaten sedan väntar du i kanske 1 timme sen har du färdiga plantor! hoppas denna lilla guiden hjälpte//Megaz :lol:
Rekommendera inlägg