Gäst Destiny Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Hej alla! Många har påpekat att dom blir störda av iframes som jag har på min sida och nu undrar jag om det finns nåt alternativ? Jag använder inte CSS för att designa sidan utan jag gör sidan i Photoshop. Och vad jag vet så är iframes det enda alternativet om man har gjort layouten i PS -.- .. Men nån som vet nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Beror ju på designen, men jag antar att du har en ruta mitt i allt, och jag tycker iframe är en rätt schysst lösning, förstår inte problemet. Men annars ska det vara <div> för att få det ordentligt, men då kan du behöva lite CSSande osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 OM du har tilgång till PHP eller ASP på servern så är det bara att inkludera innehållet direkt på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Vad heter sidan? Kan ju kolla och se om det verkligen är så störande med iFrames på din sida. Redigerat 16 Augusti 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 http://manganim.se.nu/ .... Men glöm det här. Lås tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag förstår. Om du breddar mitten en aning, inte mycket. Bara så att iFramen blir lite bredare, så blir det mycket bättre. Men i övrigt så är sidan riktigt snygg... PS. De låser inte trådar på kommando... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jao.. Får väl göra det då =) Och jag gillar att säga "Lås tråden" det är som typ "Spelet är över" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.