nikee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vilkendosa tycker du e skönast ja tycker xbox L gc e för liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vilkendosa tycker du e skönast ja tycker xbox L gc e för liten Jag håller med dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 playstation 2 handkontrolen är skönast för xbox är för *BIG* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Varför la ni tråden på PS2 är finns det ju mer PS2 f*n så då kommer väl den vinna så lägg den i allmänt i stället! Jag tycker i alla fall GameCubes! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tycker alla! :D Fast Xbox är lite för stor men ändå sköna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 - "Jag tycker så" - "jag tycker så" - "jag tycker så" osv. Personliga påhopp och urspårade trådar. Sådana här trådar har funnits förut. Dom har aldrig hållit. Ignorera nu detta inlägg, och kom med BRA argument. Läs Sunas tråd för hur man skriver ett inlägg. Vi får se hur tråden har utvecklats till ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg