💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Hjälp

20 svar · startad

hej jag undrar en sak hur ska man göra om man är vid postern och man ska slåss med en gubbe med gitarr,går det inte att förlänga tiden eller så det är på kh2 är tacksam för svar

Senast ändrad:

19 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Du ska använda triangeln så ofta du kan. Då kommer du klara det utan problem :P

testade nyss klarade två gånger men jag förlorade iallafall

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Du måste likosm använda den hela tiden. tryck igenltigen bara på triangeln.

20 Aug 2007

okej ska göra det tack för hjälpen

Nivå 8 · Veteranfuskare

kill me gitarren heter Demyx (nummer IX i org. XIII)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hej jag undrar en sak hur ska man göra om man är vid postern och man ska slåss med en gubbe med gitarr,går det inte att förlänga tiden eller så det är på kh2 är tacksam för svar

Man ska trycka på triangel hela tiden och hoppas att man klarar av Demyx!^.^ Men Xaldin är svårare...<.<

21 Aug 2007

Man ska trycka på triangel hela tiden och hoppas att man klarar av Demyx!^.^ Men Xaldin är svårare...<.<

när får man möta Xaldin då?

Nivå 4 · Lärling

Man får möta Xaladin andra gången i Beast Castle.

Nivå 8 · Veteranfuskare

asså, ja fattar inte varför alla tycker xaldin e svår... ja klarade honom utan problem första gången :mellow:

Nivå 4 · Lärling

.... Yiaz... Du har ju liksom sagt till mig att du tyckte Xaladin var svår :/ de sa du när du körde kh2 mkt.

behöver man en annan keyblade för att klara av demyx eller är det bara att trycka triangel hela tiden utan nån särkild keyblade

Nivå 4 · Lärling

nja... använd den bästa du har... Men tryck liksom på både X och triangeln sammtidigt så går de ännu bätre

ok det kanske var därför jag inte klara den

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

.... Yiaz... Du har ju liksom sagt till mig att du tyckte Xaladin var svår :/ de sa du när du körde kh2 mkt.

oops... de glömde ja xD
Nivå 4 · Lärling

Hehe sån är du Yiaz :P glömmer saker hela tiden =D

25 Aug 2007

men vad ska man göra när man möter xaldin i beast castle

26 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Är du redan där??? :o

vadå redan? har inte spelat sen jag skulle möta demyx men klarade han nånstans den här veckan.

Nivå 4 · Lärling

ehm... fattade inte riktigt vad du sa där .P men du ska använda samma teknik på Xaldin. Mkr triangeln och ännu mer Kryss. Men du måste tajma in de lite mer här.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in