nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
↗ till inläggetmm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :Pnån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetmm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :Pnån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
varför ska han ge dig sitt namn och pass? du kan väl bara skicka den? SCAM SCAM SCAM!
↗ till inläggetscam ... om nån gick på det där får dom skylla sig själv↗ till inläggetmm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :Pnån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetmm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) . jag heter king the533! :Pnån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P
tacksam för svar ;)
förlåt men du är failed kanske försöka en annan dag men denna dag är du failed snälla gråt inte...
ursäkta men du borde väl söka lite men här har jag gjort en tråd kanske du tycker om den :rolleyes:
http://www.fuska.se/forum/Guide_Om_Runesca...ner-t91200.html
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in