ELF Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag har precis suttit och gått igenom en massa inställningar, tagit bort drivrutiner och en massa annat för att få en mindre Win2k skiva. Men kan jag ta bort grafikkortsdrivrutinerna? Det står att jag kan det om jag ska installera egna drivrutiner. Men om jag nu tar bort dom, blir det då så att Windows använder någon standard drivrutin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det antar jag, eftersom windows ändå inte har inlagda drivrutiner för nyare grafikkort. Skulle det inte funka får du köra DOS, och då kan du ju ändå installera via en skiva med drivrutinerna, så bör inte bli några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 ok, tack för svaret. Förstod nästan det, men var inte helt säker... /Gutt att göra skivan ungefär 200MB mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 aa men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag kan inte säga att jag är 100% säker heller, men troligtvis är det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det märker jag. Men ifall, så har jag original skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.