Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp I Zelda Tp (wii)


maaakus
 Dela

Rekommendera inlägg

Har fastnat i Zelda TP.

Så här är läget:

 

Jag ska hjälpa Ilia få tillbaka sitt minne för att sedan kunna hitta den sista Twilligt Mirror biten. Jag har pratat med Telma, Shad, Ilia, Shamanen (kommer inte ihåg hans namn) och doktorn. Doktorn säger dock något om en liten trä staty som blev stulen. Denna staty kan jag tänka mig har något med fortsättningen att göra, men jag vet inte vem som stulit den eller var den är.

 

Uppskattar hjälp så fort som möjligt, tack! :)

 

EDIT: Klarade det, men har ett nytt problem. Letar sidor till Ancient Sky Book och har kommit till den i Faron Woods, har listat ut att jag kan komma över den lila dimman med hjälp av lyktan, men sen vet jag inte var statyn är någonstans. Tror den är på en högre höjd men vet inte var jag ska gå upp. Kan någon hjälpa mig med mitt nya problem?

Redigerat av Mars
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är faktiskt inte i dimman, fast det kan vara lätt att tro det.

 

Gå till han som säljer lyktor och olja. Mellan hans hus och utgången till Hyrule Field, så är det en sten på sidan. Spräng bort den och bakom den, en bit in, är statyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är faktiskt inte i dimman, fast det kan vara lätt att tro det.

 

Gå till han som säljer lyktor och olja. Mellan hans hus och utgången till Hyrule Field, så är det en sten på sidan. Spräng bort den och bakom den, en bit in, är statyn.

Tack, så hemskt mycket. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...