💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Starkaste Pokemonen?

196 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling

jag vet :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att ingen pokemon är starkast, för om man tar ett exempel, : Charizard vs Blastoise=Blastoise vinner.

Alla pokemon har en svaghet, vi tar Dargonite, hans svaghet är ju dragon/ice, men mew och mewtwo har ju ingen svaghet tror jag, jag vet inte så mycket om dom bara för att jag har inte spelat med en mew eller en mewtwo.

Jo,Dark.

Nivå 0 · Nykomling

Alla har svagheter. Det är bara amatörer som går efter svaghet, Charizard kan lätt ta blastoise ändå T.EX!. Allt handlar bara om STRATEGI, TAKTIK och TEKNIK.

Nivå 0 · Nykomling

Knappast, en Charizard får det svårt om Blastoise gör typ surf eller hydro pump hela tiden.

Nivå 0 · Nykomling

Alla har ju en svaghet men om man går efter svagheter är i prinsip Magikarp lika bra som Lucario.

Nivå 0 · Nykomling

det finns bara en som är starkast och det är Tyranitar :D

Nivå 0 · Nykomling

Nej, Tyranitar är ju inte starkast :lol: . Metagross och Garchomp är ju minst lika bra.

Nivå 0 · Nykomling

Kinaputt, charizard har mer speed. Kör med en substitute och fly så ordnar det sig. Blastoise är inte omöjlig, charizard kan ta den med HÖGST två slag.

30 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling

euphoria har rätt men det finns bara två pokemon som inte har en svaghet det är sableye och spiritomb (men båda suger)

Nivå 0 · Nykomling

Ingen suger om man tränar de väl. Alla är speciella på ett sätt. Det gäller bara att finna den rätta tekniken.

7 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling

everyone as the power exept magikarp :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Dragonnite i lvl 100 äger!!!!

Kanske för den är i Lv.100?

Nivå 0 · Nykomling

Äger typ inte alla när dom är i Level 100 :huh: ?

Jo,det är ju det jag menar.

beror på vilka attacker dom har

te.x magikarp lv 100

med amnesia

agility

tackle

och splash

du skulle den suga

Men egentligen handlar det om hur bra stats dom har men attackerna kan göra skilnad också.

8 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling

Haha, era pösmunkar. Ni har fortfarande inte fattat, allt handlar om Strategi och Teknik.

Jo det med.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.