DDDD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 hej, jag undrar om pokemon pearl och diamond finns till gameboy, eller om jag måste köpa ett nintendo ds om det inte finns... vilka pokemonspel finns till gameboy?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Du måste köpa DS. till gba finns Yellow Green Blue Red Gold Silver Crystal Ruby Sappire Fire red Leaf green Emerald och pinball, puzzle och tcg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 okej men vad är det billigaste gameboyet som säljs i butiker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Jag tror att alla spel som säljs mer än pd kostar 499 kr: LF/FR/R/S/E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 fy f*n va dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 På webhallen finns ett par av de gamla: http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&am...hr=P&sort=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg