Hoppa till innehåll

Zelda Tp Problem


maaakus
 Dela

Rekommendera inlägg

Dem går inte att besegra, du ska bara fly från den.

Ok, men hur ska jag göra för att ta saken med mig. Vet att jag kan lägga den i mitten så kommer en trappa upp och om jag går upp för den kan jag sen använda clawshot för att få saken med mig, men hur gör jag sen?

Redigerat av Mars
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...du fortsätter gå? O_o?

Nej, det kan jag inte för när jag går ut från rummet påminner Twili Princess mig om att gå tillbaka för att hämta saken.

 

Du ska ju ta med dig den. Det finns två stycken Sols som du ska hämta och ta med ut ur palatset, och lägga i två hål som är i närheten av portalen (som man kom dit med).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...du fortsätter gå? O_o?

 

Nej, det kan jag inte för när jag går ut från rummet påminner Twili Princess mig om att gå tillbaka för att hämta saken.

 

Du ska ju ta med dig den. Det finns två stycken Sols som du ska hämta och ta med ut ur palatset, och lägga i två hål som är i närheten av portalen (som man kom dit med).

 

kk, har lyckats med det nu men har ett annat problem. Har fått svärdet som kan skära igenom twili nu. Går framåt till mitten och har försökt diverse olika slag och sen hoppa men funkar ej. Hur ska man slå "twili väggen"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...