stefan_fox Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 (redigerat) Hej jag det är så att jag har ett par hörlurar som jag köpt. Men nu är det så att dom gott sönder och jag undrar om det är någon som vet om det går att fixa dom? Sladen som går in till högtalaren har åkt ut så sladden hänger utanför och är trasig ena funkar men det är den andra som jag vill fixa. Någon som vet om det går löda tillbacks sladen igen där den satt eller om det är kört ?? Har en bild så ni ska förstå... Redigerat 2 September 2007 av stefan_fox Citera
Gäst Tour Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 De e klart de går men de lär bli lite pilligt och frågan är om de går att plocka isär öronsnäckan. Citera
stefan_fox Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Skrivet 2 September 2007 Okej någon som vet om det går att plocka isär öronsnäckan??Det är så att jag inte har hörlurarna själv en kompis har dom just nu.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.