Min polare skickade en rolig historia igår. Btw alla som är invandrare om ni känner ngn sorts "offence" så gör inte de, dom har bara hittat på denna :P
Aja här e den:
Två utlänningar pratar med varandra: -eeeyyooo min farsa dog idag!! -weyy ere sant??? shiiiitt yao ja beklagar sorgen hur dog han?? -asså lyssna bre. Han skulle fixa vår parabol du vet sen han ramla från taket... - aboooo len f*n va synd asså jag..... -Tust! låt mig prata färdigt, han kom till 3:e våningen o han höll i sig i i gardinerna du vet men sen dom gick av o han ramla -ay ay ay det måste vara.... -heyyy tyst len ja försöker berätta! -aaahh flåt flåt....fortsätt -aaa o sen han kom till 2:a våningen då han tog tag i en blomkruka men sen den ramlade med honom liksom.... -Abriii jag bekla.... -Shit re du e min kompis låt mig prata färdigt aaa min farsa e död yaao -aaah flåt fortsätt -sen han kom till 1:a våningen han tog tag i recket men den gick oxå av så han föll ner på marken men han klara sig..... -Men....men hur dog han? -Han förstörde huset bre vi sköt honom!!!