💬
Logga in
Fuska.se

Outland Hjälp Plz!

10 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Min huntard har nått 58 Och har tänkt att gå till outland snart, kanske väntar tills 59 men ja vet inte riktigt..

Men ja vill ha hjälp! var e bästa quest stället,Farm stället ja allting man behöver veta när man e i outland.

Så kan ni ge mig tips osv? skulle vara riktigt tacksamt :D :lol: :P B)

Nivå 5 · Fuskare

Det finns bara ett första ställe i början av Outland. Bara flyg dit.

15 Sep 2007
Nivå 6 · Fuskare

Hellfire penisula först, Sen Zangermarash,Terokkar forest, Nagrand, Blade Edge mountains, Netherstorm, Shadowmoonvalley.

Ett bra farm ställe är på Elemental plateau (krävs flying mount), och att grinda BloodElfs i netherstorm ( level 65)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hellfire penisula först, Sen Zangermarash, Nagrand, Blade Edge mountains, Netherstorm, Shadowmoonvalley.

Ett bra farm ställe är på Elemental plateau (krävs flying mount), och att grinda BloodElfs i netherstorm ( level 65)

Ta Terokkar Forest mellan Zangarmarsh och Nagrand.
Nivå 6 · Fuskare

Glömde terokkar:P själv behövde jag inte äns gå till Shadowmoon valley innan jag va level 70, och det fanns fortfarande massa quest i Netherstorm.

Senast ändrad:

Bra farmställe är vid Void Ridge i hellfire där du farmar Primal Shadow vilket säljer för 30g

16 Sep 2007
Nivå 6 · Fuskare

vänta inte me å dra dit! dra dit i lvl 58 det e värt det

Man får dubbel exp där på 58 så dra dit nu! ;)

Nivå 1 · Novis

Thrallmar, Hellfire Peninsula.

Gratis FP dit från insidan av Black Portal.

Man kan levla långt där. Men blir lång tråkigt

att bara vara i ett ställe och bara får rep med en faction.

Så gå till Zangarmash vid level 62/63.

Finns massa quests i Hellfire, roligaste stället i hela spelet.

Instancerna är sköna också.

//Zepher

17 Sep 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Dra dit på 58, det kommer ta dig max två timmar att ta dig till 59 i Outlands :D

Och som sagt, var i hellfire peninsula och hämta quests från Honor hold/Thrallmar

18 Sep 2007
Nivå 6 · Fuskare

dra till outlands NU, drog 58-60 på 5 timmar och då satt jag ändå och snacka med polaren bredvid och höll på med lite annat

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in